Retrospectiva anului 2023. Anul nou 2024

Anul 2023 a fost un an extrem de bun, ca in visurile mele din copilarie. A fost mai bun decat am sperat. Am progresat si am invatat atat de multe incat nu imi vine sa cred. 
Pe plan profesional am avut parte de o promovare, am devenit liderul echipei de project manageri lansare productie iar cariera lui Sorin e in continua evolutie, este inginer electrician la o firma internationala si este foarte apreciat. A avut mai multe deplasari in interes de serviciu, in Germania, Tunisia si Mexic. Experiente de neuitat pt el, care l-au transformat in si mai bine. Am muncit mult amandoi sa ajungem aici si ii multumim lui Dumnezeu ca ne-a trimis in cale oportunitatile acestea.

Totusi, schimbarea cea mai mare mi se pare cea de pe plan personal. Am reusit sa mergem si sa exploram mai multe locuri noi decat am facut-o vreodata, am calatorit atat in tara cat si in afara ei si am petrecut mai mult timp cu copiii. Tot in acest an am terminat de renovat pivnita casei, pe care am tot amanat sa o facem, de zeci de ani.

Am fost de mai multe ori la casuta noastra din Ardeal, si vara si toamna. Am petrecut clipe unice, am vazut si ascultat chiar si ploaia acolo, in natura. Mai trebuie doar iarna sa o vedem, si vom avea bifate toate anotimpurile, vazute acolo. 🙂

Am mai fost la Oradea, doar eu cu Sorin, sa sarbatorim aniversarea noastra. Apoi am fost la Felix la un spa superb cu tot cu copii. Acolo ne-am incarcat bateriile cu totii.
Apoi, in vara am fost in Tenerife, unde am vizitat o multime de locuri. A fost excursia cea mai frumoasa a noastra. Am fost atat de bucuroasa.

Sorin mi-a facut o surpriza si in toamna am fost doar noi 2 la Amsterdam. A fost extraordinar si e o amintire pt toata viata.

In iarna am fost la Poiana Brasov, scurt, cu copiii. Am vazut un pic de zapada si ne-am si balacit in piscinele hotelului. Bineinteles, saunele au fost cele mai incredibile.

 Si am fost si la Viena, unde am stat fara stres timp de 7 zile la finalul anului. Am vizitat mai multe muzee, am vazut beculete, am mers cu metroul, lucruri pe care copiii le-au apreciat si tot la Viena am facut si Revelionul.

Fiecare locatie ne-a imbogatit efectiv. Vedem cu alti ochi viata si parca am clarificat care sunt prioritatile. Si...daca trag linie, 2023 chiar a fost asa cum ne-am propus. Am fost fericiti si impliniti in majoritatea timpului. 

Pentru 2024 o sa fiu mai explicita cu ce imi doresc si sper ca Dumnezeu, Universul sa ne ajute sa le obtinem:
- sa reusim sa renovam bucataria pana la vara si sa facem urmatorul Craciun la noi 
- sa terminam baia copiilor
- sa calatorim, sa ne relaxam
- sa continui cu alergarea 
- sa abordam un stil de viata sanatos
- sa dedic timp dragilor mei, sotul si copiii
- sa fiu mai generoasa cu cei din jur
- sa ajut mai mult
- sa fiu pozitiva
- sa ne conectam mai mult cu prietenii


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta