Ziua Timeei

Mi-am dat seama ca nu am scris despre ziua iubitei mele fetite, care a fost luna trecuta. 
Bineinteles, am sarbatorit-o cum se cuvine, cu o iesire la un restaurant.
Desi pana acum am tinut petrecerea acasa, anul acesta, ea si-a dorit sa facem altceva. De acum e o adevarata domnisoara si nu mai putem organiza acasa. 😀
Au venit prietenele ei si bunicii, si bineinteles noi, parintii si fratele.
Am stat la doua mese diferite si fiecare a comandat ce a vrut.
Ne-am simtit tare bine si bucurosi sa o vedem asa incantata.
Gata, are 12 ani si nu imi vine sa cred ce mare e.
La multi ani, draga mea fetita! Sa ai parte de tot ce e mai frumos si bun pe lume. Sa stii ca mereu vom fi alaturi de tine si te vom sustine! Te iubim! ❤️


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta