Amsterdam

Saptamana trecuta am petrecut un weekend magic în Amsterdam, doar eu și soțul meu. A fost o călătorie plină de descoperiri și bucurii. Am început cu o vizită la Muzeul Madame Tussaud, unde am avut ocazia să ne întâlnim cu personalități istorice și celebrități într-un mod cu totul aparte. Apoi, am mers la morile de vânt, simboluri ale Țărilor de Jos, și ne-am lăsat captivați de farmecul lor rustic.

Am explorat cu bucurie Cartierul Roșu, unde străzile viu colorate și vitrinele pline de viață ne-au făcut să zâmbim și să ne simțim într-adevăr în inima orașului. Fiecare restaurant în care am luat masa ne-a răsfățat cu delicii locale incredibil de gustoase, iar priveliștea clădirilor tradiționale a adăugat o notă specială fiecărei seri.

Fiecare pas pe care l-am făcut printre clădirile superbe, cu arhitectura lor autentică, a fost ca o călătorie în istoria și cultura Olandei. Într-o dimineață, am decis să alerg prin oraș, iar teama de a mă rătăci a fost înlocuită rapid de entuziasmul de a descoperi fiecare colț neexplorat. 😀

Norocul a fost de partea noastră, iar vremea frumoasă și soarele au însoțit fiecare zi din acest weekend magic. Hotelul nostru, cu grinzi originale din secolul al XVIII-lea și ferestre mici, ne-a adus un sentiment autentic al istoriei și al locului. Scările interioare strâmte și atmosfera plină de farmec ne-au cucerit complet.

Această călătorie în doi a fost o pauză binevenită, o oportunitate de a ne reconecta și de a împărtăși momente de neuitat cu iubitul meu soț. 

Amsterdam ne-a oferit un restart bine meritat, umplându-ne inimile cu amintiri minunate și zâmbete.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta