Ziua lui Lukas

Anul asta va fi diferit. Lukas implineste 7 ani, e mai mare si are deja cativa prieteni pe care ii vrea alaturi. Asa ca, am hotarat sa organizam petrecerea lui la un loc de joaca, din cauza spatiului restrans de acasa.
Am invitat toata clasa insa au confirmat ca vin in jur de 8 copilasi.
Bineinteles ca e foarte, foarte bucuros, sare si canta. 
Si noi suntem foarte incantati pentru el, sa stim ca este atat de fericit.

Pff, nu imi vine sa cred ce a trecut timpul. Parca mai ieri era bebe.

Sunt extrem de mandra de el si de baietelul minunat care a devenit. E bun si iubitor, destept si curajos.

Imi creste inima cand il aud cum explica. Nu imi vine sa cred ca este al meu. 🙂

LA MULTI ANI, dragul meu baietel! Te iubesc cat universul! ❤️

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta