Retrospectiva lui 2022. Anul Nou 2023.

Acum la finalul anului, ma gandesc inapoi la cum a inceput 2022 si la planurile noastre si pot spune ca am reusit in mare parte sa facem ce ne-am pus in cap.

Inca din ianuarie ne-am propus sa ne focusam pe mansarda si sa lasam excursiile de-oparte. Stiam ca va fi greu dar nu ne-am lasat.
Visul meu cel mare, din copilarie acesta a fost: -copiii mei sa aiba camerele lor. Mai tin minte ca eram pe clasa a IV-a si am invatat la ora de educatie tehnologica cum sa fac planuri de case. Atunci am inceput cu ideile...
Asadar, anul acesta aproape toate veniturile noastre au mers catre implinirea acestui tel. A fost foarte greu si a fost un efort de familie (inclusiv al parintilor nostri dragi)...iar acum la incheierea lui 2022, avem camerele copiilor 90% gata. Cea mai mare realizare a fost sa vedem bucuria pe fata puiutilor nostri cand au luat camerele in primire. 
Mai e de lucru dar nu mai e graba. 

Revenind la retrospectiva, recunosc ca per total a fost un an foarte bun, cu progrese si pe plan profesional. Amandoi am avut evolutii destul de importante.
Desi a fost greu si mult de invatat, am reusit sa aprofundez meseria si sa ma acomodez cu atributiile jobului meu iar Sorin si-a schimbat locul de munca. Desi vechea pozitie a fost si aceea plina de recompense si a colaborat cu multi oameni valorosi, pasul pe care l-a facut, l-a pus pe un nou post unde are mult mai multe oportunitati.

Asa cum ne-am propus, calatoriile au fost mai putin numeroase dar cele pe care totusi le-am avut, au fost memorabile.
Am fost in mici excursii prin tara dar si doua in afara ei.
In august am fost in insula Creta, pentru prima oara pentru copii cu avionul iar in octombrie in Budapesta, la un resort superb unde ne-am relaxat maxim.

Trebuie sa mai spun si ca a fost anul in care Lukas a inceput scoala iar Timea l-a inceput pe ultimul care mai e cu doamna invatatoare. Amandoi au invatat multe lucrurile noi, inclusiv sa vina singuri acasa de la scoala. Ne-au facut extrem de mandri de ei.

Surpriza anului a fost ca am primit cu mare, mare bucurie, de la soacra mea, casuta unde a stat ea in copilarie, in judetul Alba, nelocuita de peste 20 de ani. Suntem foarte entuziasmati sa o reconditionam si sa mergem cat de des acolo, sa ne bucuram de liniste si peisaj.
Ziua mea acolo am petrecut-o si a fost de neuitat.

Desi a fost un an foarte, foarte bun dar si greu, inima mea e plina. 
❤️Familia noastra e mai unita ca niciodata. ❤️ 

Suntem foarte recunoscatori pentru tot ce am trait, pentru bucurii si pentru greutati, pentru tot ce am simtit, ce am invatat si ne-a adus in acest punct. Avem mai multa claritate si viziune. 

Pentru anul viitor, 2023, am o singura dorinta. Sa ne bucuram unii de altii si sa fim fericiti! 








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta