Retrospectiva anului 2021. Anul Nou 2022

Anul 2021 a fost un an cu multe provocari... A inceput lejer, desi pe fond pandemic. Am incercat sa traim normal, sa nu ne lasam afectati de isterie. Bineinteles, cu grija la sanatate...
Eu mi-am format un obicei nou, de a alerga dimineata, am citit mai mult de o carte pe luna, mi-am schimbat locul de munca, Timea a inceput sa isi faca temele singura, Lukas vorbeste elevat, Sorin continua sa mersul sala.

Facand bilantul pe care il fac la finalul fiecarui an, pot sa zic ca sunt extrem de recunoscatoare pentru tot ce mi-a oferit anul 2021.
Am avut parte de experiente unice, am facut amintiri pt toata viata si m-am dezvoltat atat personal cat si profesional.

Beneficiile pe care mi le-au adus noile mele obiceiuri, trezitul la 5, alergatul si o carte pe luna, sunt nenumarate si sunt bucuroasa ca am ales sa fac asta.
Multumesc pentru tot ce am invatat si pentru experientele pe care le-am avut, atat singura cat si cu familia mea frumoasa.

Practicand si celalalt obicei, acela de a citi, simt ca am evoluat extrem de mult pe plan personal dar si profesional.

Dumnezeu m-a ajutat si mi-a dat oportunitatea sa imi schimb locul de munca. Simt ca am posibilitatea sa progresez si mai mult pe aceasta pozitie si sunt extrem de recunoscatoare pt asta.
2021:
  • Mi-am format un nou obicei - trezitul la ora 5 dimineata de 2 ori pe saptamana si alergatul de 3 ori pe saptamana...
  • Am citit 15 carti
  • Mi-am schimbat locul de munca
  • Am cumparat o masina
  • Am inceput lucrarile la mansarda la care visez de cand eram mica

  • Am fost in excursie cu autorulota, cu prietenii nostri
  • Am fost cu cortul si am vazut licurici
  • Am fost la noi la mare
  • Am mers cu vaporul pe Dunare, in Budapesta...

  • Am avut corona...si ne-am speriat zdravan.

A fost greu dar si frumos. Provocator dar si cu multe recompense.

2021 multumim pentru lectii!
2022, te asteptam cu nerabdare!
Avem multe planuri...

P.S. In 2022:
  • Terminam mansarda
  • Incepem renovarea bucatariei
  • Mergem la mare, mergem cu cortul, petrecem mai mult timp in natura

2022 imi doresc sa fie anul in care finalizam proiecte mari si sa incepem sa ne bucuram de roadele muncii noastre.
Sa fim sanatosi si fericiti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta