Despre ziua Timeei si a lui Lukas. 10 ani si 6 ani

Recunosc ca am neglijat blogul de ceva vreme incoace...Mi-am amintit intr-o dimineata de el si mi-am propus sa recapitulez unele din evenimentele importange. Asadar, am hotarat sa scriu despre ziua Timeei de cand a implinit 10 ani si de cand Lukas a facut 6 ani.

Cu pandemia si cu teama de virus am incercat sa restrangem randurile si am chemat doar cativa copii la petrecerea scumpei noastre.
Am avut noroc ca Florin cu Lacri si Razvan au fost in Romania si au putut si participa la ziua scumpei noastre. A fost vreme urata si a trebuit sa aranjam inauntru dar a fost super si asa.
Ziua lui Lukas a fost tot inauntru dar cu si mai putini copii. Si asa ne-am bucurat si am fost fericiti ca am fost toti impreuna sa il putem sarbatori pe cel mai iubit dintre baietei.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta