Alergare

Pana acum nu am nicio postare despre noul meu obicei, alergatul si m-am hotarat sa schimb asta. Deci:

De anul trecut, mai exact din 5 ianuarie 2021 am inceput sa alerg dimineata. Ma trezesc la ora 5 si dupa ce termin cu igiena, ies pe poarta si alerg. Am inceput cu 750 m si am ajuns si pana la 7km. Initial fugeam doar de 2 ori pe saptamana dar dupa 6 luni o fac de 3 ori. Marti, joi si sambata. 

Motivul pt care mi-am propus sa fac asta a fost stilul de viata sedentar pe care il am, de asemenea si motive de ordin psihologic.

Am citit multe in ultima vreme si cu fiecare carte m-am convins mai mult ca un stil de viata sanatos, cu miscare saptamanala e cel mai bun. 

Acum, dupa 1 an si aproape 5 luni pot confirma ca acest obicei mi-a schimbat viata. Cel mai mult ma ajuta psihic. Endorfinele, dopamina, serotonina, toate sunt secretate din abundenta si ma fac sa ma simt extraordinar. Astea ma fac sa continui desi este extrem de greu.

Atasez cateva poze de la diferite alergari.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta