Retrospectiva lui 2020. Obiective Anul Nou 2021

Pentru mine anul 2020 a va ramane anul in care a aparut Corona Virus si am stat izolati in case 2 luni. Am invatat sa purtam masti si sa stam la distanta de oameni. Copiii au facut scoala si gradinita on line si a fost destul de dificil. Am lucrat o buna perioada de acasa. 
A fost un an foarte ciudat si greu. Ar mai fi multe de spus pe langa acest subiect insa nu are rost sa ma gandesc la partile urate ci sa notez lectiile si momentele placute.

Am invatat sa apreciem fiecare moment de libertate care inainte nu ni se parea important. Natura, o plimbare, discutiile cu diverse persoane.

In ciuda acestui fapt, eu si familia mea am incercat sa ne bucuram cat mai mult de prezent si sa nu ne concentram pe problema mondiala. Nu ne-a iesit tot timpul dar am incercat.

Am mers in mici excursii unde am incercat sa ne bucuram de tara noastra si de noi, ca si familie. 
Am dormit in saci de dormit, in cort, am mancat in aer liber, am explorat natura, am gasit ciuperci cu buline, am vazut ratuste, ne-am plimbat cu barca, am admirat stelele, am urmarit pesti cu lanterna, am facut foc de tabara, am mancat bezele, am vizitat castele, am vazut dinozauri, am facut drumetii si a fost superb.


Anul 2021 sper sa ne aduca normalitate. Vietile sa fie din nou cum au fost. Sa putem iesi din casa si merge unde ne dorim si cu cine.
Imi doresc sa citesc mai mult, sa petrec mai mult timp cu copiii, sa incepem lucrarile la mansarda, sa creez mai multe rochii, sa aprofundez cunostintele de croitorie, sa pictez, sa fac mai mult sport, sa calatorim si... sa fim fericiti!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta