Animalele familiei noastre

Mi se pare ca am neglijat un aspect in tot acest timp de cand postez pe blog si anume, am omis sa vorbesc despre animalutele noastre frumoase. Peste ani si ani, sunt sigura ca ne va fi drag sa citim despre ele.

Pisicile
Pe 29 mai 2017, in anul in care ne-am intors in tara,  familia noastra s-a marit cu 2 puiuti de pisica. 
Nu a fost ceva planificat. Pur si simplu intr-o zi, care s-a nimerit a fi cea a aniversarii noastre de la nunta, Timea a venit acasa cu ele. Le-a gasit intr-o rigola si le-a adus in cosul ei de la bicicleta.
Tot ea a fost cea care le-a pus nume. Kitty si Levi. Nu stiu de unde i-au venit ideile dar ne plac si suna bine.
Acum deja au 3 ani si sunt mari.
Sunt castrate, deparazitate si foarte ingrijite si iubite. In viata lor, copiii au tras de ele ca de guma, le-au costumat, le-au bagat in corturi din paturi, le-au culcat si acoperit, le-au carat cu bicicleta si cate si mai cate. Din fericire ele s-au supus si chiar am observat ca le si place cateodata. :)

Acum ca a venit iarna, ambele se cer sa le lasam in casa...si noi, bineinteles, le primim.

Din aceasta vara, avem si un catel. Inainte de a-l avea
ne-am documentat bine, bine pe internet ca sa aflam ce rasa ar fi potrivita pentru noi, sa fie jucaus si iubitor, si sa nu fie de talie mica ( dorinta lui Sorin). Am descoperit ca un labrador retriever ar fi perfect.
 L-am cumparat de la un domn, din Arad, pe cand avea 2 luni. Era mititel si vesel si intrunea toate conditiile noastre. L-am oferit copiilor cu ocazia zilei de 1 iunie. Au fost super incantati, mai ales ca isi doreau de cativa ani un catelus.
Dupa consultari i-am pus numele Henri... ca de print.

A fost o perioada mai grea pana i s-au tocit dintii. A ros zeci de papuci si alte obiecte, spre exasperarea noastra. Acum insa are deja 8 luni si este mult mai cuminte. Doarme in casuta lui si cateodata in bucatarie.
 Este plin de iubire si nu se supara niciodata. Ma surprinde in fiecare zi cat e de destept si cat e de bucuros. Nu am mai avut un asemenea catel. Sta culcat pe burta cu picioarele in lateral ca si cum a cazut din avion...sau sta pe spate si doarme. Chiar si sforaie. Mananca fructe si legume si este innebunit dupa paine. Vrea mereu sa stea cu noi. Se implica la maturat, sapat, tuns iarba... Ii place sa mearga la plimbare si sa faca baie. Este foarte dragut si ne simtim norocosi ca il avem.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta