Timea are 9 ani si o luna

Incredibil dar adevarat cat de repede a trecut timpul. Mai ieri am tinut in brate pentru prima oara o mogaldeata mica, cu ochi albastri, iar acum am in fata o adevarata domnisoara.

In fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a binecuvantat cu asemenea fetita. Ca e delicata si gingasa, buna la suflet si responsabila. 

E deja independenta in multe privinte si ma ajuta mult cu asta. Mi-ar fi fost mai greu daca trebuia sa fiu la orice pas langa ea. 
E desteapta, descurcareata si ambitioasa. In plus este talentata la desen.

Ma ajuta cateodata si la gatit, si la facut curatenie in casa si ii place. Cred ca va fi o gospodina buna.

De pe la 2 ani si un pic, e pasionata de rochite, de printese, de desen si ii plac mult animalele. Iubeste apa si ar inota ore in sir chiar si sub apa. 
Ii place sa mearga cu bicicleta, cu rolele, cu trotineta si isi doreste tare mult un hoverboard. 

Ii place engleza si sa scrie poezii.
De ceva timp face carti. Foi A4 indoite si capsate, de diferite dimensiuni, cu mai multe pagini, pe care scrie diverse probleme de rezolvat, de matematica, romana sau desen. 
Mi-a spus intr-o zi ca s-au adunat o multime de copii la ea la banca, la scoala, pt ca a zis ca are carti gratuite se vanzare. Ce scumpa a fost.
Acum are chiar si comenzi de carti pentru colegi. Si se straduieste sa le onoreze.

Mi se pare ca are multa imaginatie. Ma surprinde chiar. Stie foarte multe lucruri si vrea mereu sa ne jucam noi doua. 
Ii place si sa stam impreuna. Chiar si dimineata ne spalam amandoua pe dinti...  si asta de cand avea ea 1 an si ceva.

E o fetita superba si o iubesc infinit. Sunt mandra ca e a mea si voi fi alaturi de ea intotdeauna! Iubirea mea, raza mea de soare! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta