Lukas ale 4 ani si 7 luni

Ma simt datoare sa notez progresele puiului meu mic, pentru ca nu am facut-o de mult. Sunt sigura ca peste ani si ani, atat eu cat si el, ne vom bucura sa citim aceste randuri.

Ok. Incep cu o descriere. Una actualizata. Lukas este un baietel extraordinar si in fiecare zi ma minunez de cat poate fi de dragalas si iubitor. 

Ca sa fiu mai explicita am sa povestesc cateva intamplari dragute care imi umplu inima de bucurie si fericire. 

De cateva saptamani si-a facut un obicei inainte de a merge la gradi. Nu coboara din masina fara sa ma pupe si sa imi spuna ca ma iubeste "foalte" mult. Se mai intampla sa uite insa urca inapoi pentru pupic. 

Simt ca ma topesc de drag si cand se intampla sa dormim impreuna. La trezire ma strange in brate si ma pupa pe fata, pe frunte si pe pleoape. Cateodata mai face si tiit-tiit pe nas. 

Cand eu sau Sorin facem ceva care lui i se pare complicat, ne spune incantat "Blavo!"

Cand ne vede Timea ca ne tot imbratisam, ne zice ca noi doi suntem siroposi. Si asa si e. Eu cu baietelul meu semanam. Ne place sa ne aratam iubirea prin pupici, declaratii si imbratisari.

Sunt recunoscatoare ca am asa un baietel superb.

Tot ca sa ramana undeva scris am sa notez si progresele lui.

Dragul meu Lukas stie sa coloreze insa nu prea ii place. Trece putin peste contur insa oboseste repede. Mi se pare ca e perfectionist. Isi da seama ca nu face totul corect si prefera sa renunte decat sa greseasca. Asta e tema pentru mine, sa ii explic ca perfectiunea nu exista insa performanta se obtine in urma multor greseli si a perseverentei. 
Stie sa numere pana la 10. Cateodata ii uita ori pe 7 ori pe 10. Nu prea vrea sa repetam tot din cauza ca nu vrea sa greseasca.

Zice oamen (om) si omi (oameni), lufuie (latra), focus-pocus (hocus-pocus), nu il poate zice pe r si il inlocuieste cu l. Deci toate cuvintele le spune tare dragut. 

De foarte mult timp merge la toaleta singur, si se spala tot el pe dinti. 

Se imbraca singur (doar cu sosetele il ajut).

Ii place sa se joace cu pusti, masini, sabii, are o afinitate pentru vulcani, lava, dinozauri si rechini, ii plac mai mult cainii decat pisicile, mananca aproape orice, singur, bea lapte cu cacao in fiecare dimineata, ca si mine, este saritor si harnic. In orice fac eu, vrea sa se implice si bineinteles, il las.

Sunt foarte mandra de el si ma bucur ca sunt mama lui. Este lumina ochilor mei si dragostea mea. Si asa va fi intotdeauna.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta