Retrospectiva anului 2019

Imi place ca la final de an sa trag linie si sa numar reusitele pe care le-am avut si Doamne ajuta, am avut multe. 

Ca de obicei, la sfarsitul anului in curs imi propun diverse obiective. Asa am facut si pentru 2019. Acum cand ma gandesc, chiar s-au indeplinit multe.

Mi-am dorit enorm sa imi gasesc un loc de munca iar in februarie l-am si gasit. In martie am inceput lucrul la Garanti. A fost destul de dificil pentru ca nu am avut deloc experienta in domeniu insa a fost bine pentru ca am putut socializa cu colegii si am cunoscut o multime de oameni... ceea ce mi-a lipsit enorm cat am stat acasa cu Lukas. In septembrie insa, am inceput lucrul la alta firma, Interspitzen... care se ocupa cu fabricarea broderiilor. De atunci traiesc un vis pentru ca imi place mult de tot ceea ce fac. Merg cu drag in fiecare zi, desenez si sunt inconjurata de frumos, am colegi minunati si ma simt bine acolo. 

Mi-am propus pentru 2019 sa calatorim si s-a indeplinit si asta. Am reusit sa facem pasapoartele copiilor si asa ca am putut iesi din tara. In primavara am fost la Dunare la un complex super frumos, in vara am fost in Grecia, la Mare, in Halkydiki, in toamna am fost la strand la Gyula, acum iarna suntem in Germania la finii si prietenii nostri si urmeaza sa mergem si in Maramures. Dealungul anului am fost aproape in fiecare weekend undeva in natura. La Timis la noi in oras, la Nadrag, Surduc, cu cortul la 3 Ape, in padure...

Copiii s-au descurcat foarte bine la scoala si la gradinita si au avut multe achizitii mentale, sunt ambii foarte destepti. Timea merge la dansuri si gimnastica, am inceput si patinaj. Invatam si engleza. 
Lukas inca a fost mic pentru cursuri insa am multe planuri si pentru el incepand cu anul viitor.

Sorin a evoluat foarte mult pe plan profesional. Mi se pare un om atat de inteligent si luptator. Realizeaza tot ceea ce isi propune.

Eu am invatat multe lucruri din cartile de dezvoltare personala pe care le-am citit. Mi-am facut dexteritate mai buna la cusut, pt ca am creat cateva fuste si rochii pentru mine si mama, mai putine decat as fi vrut, insa nu am reusit sa imi organizez mai bine timpul.

Ceva important de spus este ca dupa multe planuri, am cumparat lucruri pentru casa si am extins garajul + am construit un atelier. Sorin e cel mai fericit pentru ca acum are un loc unde poate face mici lucrari.

Am sarbatorit zile de nastere, ne-am jucat, am ras, am plans, am facut amintiri.

Sunt multumita de cate am reusit sa facem in 2019.

Pentru 2020 insa, am o obiective si mai multe ca pt acest an.

1. Sa continuam cu orele de patinaj atat eu cat si Timea, pana invatam.
2. Sa ma inscriu la ore de germana.
3. Sa continui sa merg la sala.
4. Sa dezvolt planul meu cu croitoria.
5. Sa cos 50 de rochii.
6. Sa particip la un maraton.
7. Sa ne luam un catel.
8. Sa alerg cu catelul in fiecare miercuri dimineata.
9. Sa o inscriu pe Timea la tenis la vara si in toamna la desen si balet.
10. Sa il inscriu pe Lukas la un sport.
11. Sa mergem intr-o excursie in februarie, in mai, in august, octombrie si decembrie.
12. Sa consolidez relatiile cu prietenii.
13. Sa citesc cel putin o carte pe luna.
14. Sa gatesc cel putin de 3 ori pe saptamana iar sambata sa fac si o prajitura.
15. In fiecare duminica sa mergem in natura.
16. Sa punem bani de-oparte.
17. Sa mergem la teatru si la cinema, regulat.
18. Sa facem zilnic o plimbare de 15 minute cel putin.
19. Sa cumpar o masina de surfilat.
20. Sa imi vopsesc masina.
21. Sa ies zilnic din zona de confort.
22. Sa imi vizualizez obiectivele, zilnic.
23. Sa fiu zilnic recunoscatoare pentru tot ce am.
24. Sa fim fericiti
25. Sa ne iubim.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta