Retrospectiva anului 2018. Planuri pe 2019

Anul ce se incheie a fost frumos. Si cu bune si cu rele. Am condus, am râs, am plans, am calatorit, am lucrat, m-am jucat, am gatit, am citit, am cusut, am pictat ...si am invatat.

Cand ma uit in urma, recunosc ca sunt mandra ca am reusit sa facem atat de multe. Ne-am revenit dupa experienta Germania si chiar am dus-o mult mai bine ca acolo. In primul rand, am fost linistiti si recunoscatori pentru tot ce avem.

Chiar dacă am avut doar salariul lui Sorin, am reusit sa cumpărăm o mulțime de lucruri si sa avem un trai decent. Copiilor nu le-a lipsit nimic si chiar am fost si intr-o mulțime de excursii. Unele mai lungi, altele mai scurte dar toate pline de veselie si bucurie.

In afara de asta, mai pot spune ca si la nivel de dezvoltare personala am mai progresat.
Am depasit cu mult targetul propus anul trecut, si am citit peste 25 de carti in loc de 12, am croit si cusut 23 de piese vestimentare in loc de 12, am fost aproape in fiecare duminica in natura, am meditat si am facut miscare.

Mi-a placut ca nu am stat tot in casa si ca  am invatat sa pun pret pe timpul meu...pe care am hotarat sa il petrec impreuna cu familia.

Anul viitor, in 2019, imi propun sa fac si mai multe.
-Sa ma angajez, intr-un loc unde sa ma simt bine, sa imi placa ceea ce fac, sa fiu de folos si sa fiu apreciata
-Sa citesc, in fiecare zi cate un pic. Sa continui si cu poveștile pentru copii.
-Sa gatesc mai bine si sa am curaj sa fac mai des prăjituri... nu numai torturi, ca lui Sorin ii plac foarte mult.
-Sa creez haine pt noi toți. Paltoane, bluze, rochii, fuste, pijamale.
-Sa calatorim, in apropierea Lugojului, prin păduri si pe langa lacuri, prin tara, la munte, cu motorul, cu cortul, in strainatate, cu avionul, la mare.... si sa facem amintiri incredibile.

-Sa petrec cat mai mult timp cu copiii, sa ii învăț lucruri noi, sa ne jucăm diverse jocuri, sa ii implic mai mult in treburile casnice, sa povestim mai des, sa fiu o mamă buna.
-Sa imi fac noi prieteni, cu care sa mergem la restaurante, la cinema, in excursii, sa povestim si sa radem.
-Sa fac miscare, cel puțin 15 min pe zi. Squats, planks, trambulină, înot, plimbări.
-Sa meditez, cu ajutorul programului Calm sau cu sunete din natura, in natura.
-Sa punem bani de-o-parte, cat de multi putem.

-Sa ajut oameni, unde si cand am ocazia.
-Sa zambesc mai des. Imi face bine atat mie, cat si celor din jur.
-Sa ies din zona de confort mai des. Asta e mai greu de realizat dar vreau sa fac asta. Stiu ca am doar de castigat.
-Sa fiu recunoscătoare pentru ce am. In fiecare zi sa nu uit sa ii multumesc lui Dumnezeu pt tot ce mi-a dat.

2019, as vrea sa fii minunat, cu multă fericire in casa noastra, a familiei, a prietenilor, a neamurilor, a colegilor, a vecinilor...
Sa vina numai lucruri pozitive in vietile noastre, așa sa ne ajute Dumnezeu!

Așadar, sunt pregatita sa incep o noua etapa din viata mea. Un nou an, un nou început.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta