Timea a implinit 7 ani

A venit din nou ziua de 3 septembrie. Ziua in care Timea s-a nascut. Azi impliniste 7 ani.
Am facut echipa, noi doua si ne-am pregatit din timp. Am facut decoratiuni cu La multi ani pe calculator, in Corel, pe care le-am decupat mai apoi. Am reciclat doua cutii de pizza si le-am transformat in rame foto, cu sirene... pe care tot noi doua le-am pictat.
Apoi am cumparat un material de culoare turquoise si l-am preschimbat intr-o rochie pentru mine si un costum de sirena pentru Timea.
Am facut prajituri, covrigei, o rulada cu nuca de cocos si tortul... de zmeura si am aranjat gradina unde urma sa fie petrecerea.

Duminica au venit invitatii.
Bunicii Aurica si Lica, Andreea cu bunica ei, Iasmina, Vladut cu parintii lui, Antonia cu parintii, Andreea cu Cristi si Alexander si nasii Cornelia si Misu.

Timea a primit o multime de cadouri, printre care telefonul de la noi, doua ghiozdane, doua fuste si alte hainute, rechizite scolare, papusi, dulciuri si jucarii cu Elsa...
A fost extrem de fericita cat le-a deschis si e multumita de tot ce a primit.

S-a simtit foarte bine in compania atator copii. A fost o placere sa o privesc.

Scumpa mea, La multi ani cu sanatate, sa fii fericita, iubita, norocoasa si cu oameni buni alaturi!
Te iubim!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta