Vacanta noastra la Marea Neagra

Anul acesta am ales ca destinatie de vacanta o statiune din tara noastra, si anume Mamaia Nord. Motivele pentru care am hotarat sa ramanem in tara sunt faptul ca nu am fost niciodata impreuna aici si nu am vrut sa ratam inca un an iar alt motiv este ca nici copiii nu au schimbat pasaportul. In plus am vrut sa ne reamintim, eu si Sorin, cum e Marea noastra pe care nu am mai vazut-o de foarte multi ani.

Am facut rezervare din timp pe internet la un apartament foarte dragut, chiar pe malul marii, cu dormitor, sufragerie si bucatarie utilata. Am facut provizii de mancare ca sa nu pierd timp gatind...ne-am echipat cu papuci de apa, cu dresuri noi, cu jucarii pentru nisip, ne-am pregatit sufleteste si am plecat, noi doi si copilasii nostri, pe data de 12 august, noaptea la 12, catre Marea Neagra.

Drumul a fost obositor pentru mine si sot pentru ca a fost noapte, aglomeratie si ne era somn. Cu greu am reusit sa ajungem la Bucuresti, pe la 8 dimineata. Acolo am facut o mica pauza, ca mi-a facut Sorin surpriza sa ne duca la Casa Poporului. Stia ca imi doresc de mult sa o vad. Dragut gest a facut sotiorul meu.

Am ajuns dimineata pe la 10 la apartament. Am lasat cateva bagaje si am mers direct pe plaja.
A fost minunata reintalnirea. Asa ametita de pe drum, abia ma tineam pe picioare, dar nu m-am lasat si am intrat cu copiii in mare, imbracati. Nu va imaginati ca in apa pana la gat ci doar pana la genunchi.

Cu greu am luat copiii de acolo si am plecat sa mancam si sa ne punem sa dormim. Am fost la plaja dupa ce ne-am trezit. Valurile au fost minunate. Totul perfect. Copiii iubesc apa si sar in sus la fiecare val. Construim castele de nisip si piscine cu apa de mare. Studiem scoicile, care sunt vii si le aduce cu miile pe mal.

Seara, cu totii cremuiti cu solutie antitantari, mergem la plimbare pe faleza. Adoram mirosul marii si sunetul valurilor.
Marti, a doua zi, mergem sa ne intalnim cu prietenii nostri Florin si Lacri si baietelul lor Razvan la Navodari. Mergem impreuna la plaja din apropierea apartamentului unde sunt ei cazati.
Ramanem cu ei pana la amiaza. Acelasi program. Copiii se distreaza copios in apa. Timea nu ar mai vrea sa iasa desi e vanata la buze si dardaie. Cu Lukas nu prea am stat mult ca el dadea semne de frig dupa vreo 5 minute.

Asa am continuat pe toata perioada vacantei. O zi la plaja de langa noi, o zi la cea aproape de prietenii nostri.

Ne-am bucurat de soare, de apa marii, care a fost perfecta, nici prea rece nici prea calda si am costruit castele care mai de care mai frumoase.

Copiii au iubit apa si valurile si au iesit afara doar ca sa se incalzeasca un pic si sa manance. Apoi fuga inapoi.

La amiaza am mers catre case si am mancat ce aveam deja pregatit din Lugoj. Apoi eu mergeam din nou pe plaja sa citesc (The 8-th Habit, de Steven Covey) iar Sorin statea cu copiii pana se trezeau din somnul de pranz.

Joi am fost la Aqua Magic, um strand urias cu tobogane, la care Timea a vrut de foarte mult timp sa ajunga. Din pacate nu a avut acces la cele de adulti, din cauza inaltimii dar s-a putut da pe cele pentru varsta ei. A fost tare bucuroasa iar Lukas la fel. Abia i-am scos din apa.

Sambata am sarbatorit ziua lui Sorin, la o pizza in oras cu prietenii nostri. Ne-am simtit tare bine sa mai povestim si sa ne veselim.

Duminica ne-am luat ras bun de la mare, i-am multumim pentru clipele minunate pe care ni le-a oferit si am plecat la drum, catre munte.

Am ales sa facem o oprire la jumatatea drumului. Ne-am cazat o noapte la o pensiune inainte de a urca pe Transfagarasan. Am nimerit chiar cand era o sarbatoare cu mici si bere, concurs de cai si muzica populara chiar langa cazare, dar ne-am descurcat. Acolo copiii s-au bucurat ca era un loc de joaca pentru ei.

Pe Transfagarasan a fost...nici nu am cuvinte sa descriu. Un peisaj cum nu credeam ca exista in realitate. Am admirat tot traseul acela superb, cu sufletul la gura. Atat eu cu Sorin, cat si copiii.

Am plecat catre casa fericiti si relaxati si cu amintiri frumoase.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta