Luna mai

A fost o luna plina cu aniversari. A inceput cu ziua mamei mele, pe care am serbat-o acasa la noi, in gradina, impreuna cu ziua de 1 mai, cu socrii. Apoi a fost ziua soacrei pe care tot la noi am petrecut-o, din cauza caldurii de la bloc. Apoi a fost ziua nasei. Din pacate nu am reusit sa o sarbatorim pentru ca Sorin a fost plecat chiar atunci in Franta, la Bordeaux, in interes de serviciu si a lipsit o saptamana. Am uitat sa zic ca inainte de Franta am fost intr-o plimbare cu motorul pana la Lupsa, casa parinteasca a soacrei mele. A fost o excursie memorabila cu peisaje minunate si cu adrenalina la fiecare curba. A fost de neuitat si am trait la intensitate maxima fiecare moment.
Cand s-a intors Sorin din Franta am facut si o mica excursie la Lacul Poiana Marului. A fost vreme ploioasa si a fost si racoare insa asta nu ne-a oprit sa ne bucuram de frumusetea locurilor si de cascadele din zona.
Am avut apoi aniversarea nuntii noastre, si am sarbatorit in doi, la un restaurant, implinirea a 8 ani de casnicie. M-am simtit mandra si norocoasa ca am ajuns la acest stadiu al vietii noastre.

Intre toate aceste evenimente au fost zile frumoase in care ne-am jucat, Timea a fost la gradi, a mai fost si in excursie la Resita, la gradina zoologica, a avut o serie de activitati la gradinita si in final l-am dus trei zile si pe Lukas sa vada daca ii place acolo. Si... abia l-am mai luat. 😊
Am croit si cusut 3 rochii, am citit 4 carti si m-am ocupat de casa impreuna cu mama si Sorin. Am avut vizitatori din Alba si am fost si la o nunta.

O luna plina si frumoasa, dupa cum am spus si la inceput.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta