Primavara noastra. 2018

Incet, incet, incep sa apara semnele primaverii. Extrem de timide dar apar.
Gradele urca in termometre, soarele isi face simtita prezenta tot mai mult iar in gradina rasar lalelele, zambilele si narcisele. Aerul acum e mai cald si ne place sa stam mult pe afara. Copiii mei fug in stanga si in dreapta prin curte si gradina si rad bucurosi ca pot simti mirosul proaspat al noului anotimp.
Ce pot simti eu, ca mama a acestor doi copilasi? Doar ca ador aceasta schimbare de vreme.
Se joaca amandoi ore in sir pe afara si ma topesc de dragul lor cand le vad incantarea.
Ce pot sa imi doresc mai mult de la viata? Am deja totul.
O primavara perfecta pentru puii mei frumosi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta