A cazut primul dintisor

In postarea anterioara vorbeam despre faptul ca luna martie este cu multe evenimente pentru familia noastra. Intamplarea face ca s-a mai adaugat unul, ieri, 23.03.2018. Timea a ramas fara un dinte si e bucurie mare in casa noastra.
Am observat de mai de mult timp ca se misca patru dinti dar ieri mi s-a parut ca abia se mai tin doi dintre ei. Asa ca i-am explicat scumpei mele ca trebuie scos macar unul ca sa creasca frumosi si drepti cei de jos. A fost de acord insa a fost tare speriata. Cu chiu cu vai am reusit sa il misc mai tare si a curs un pic de sange. Atat a trebuit... Din acel moment fata mea nu m-a mai lasat sa ma apropii de ea, de frica.
Asa ca am convins-o sa mergem la dentist ca acolo doctorul va da cu un spray de la care nu va durea cand va scoate dintele.
La ora 15.45 am intrat la dentist. Dna doctor s-a purtat frumos cu Timea si m-a lasat sa o tin de mana, sa ii dau curaj. Draga mea a fost tare speriata si ii tot venea sa planga mai ales dupa ce a dat-o cu spray.
Dna a scos clestele si a rugat-o pe Timea sa puna si ea mana peste mana ei cand il scoate. Apoi a zis "Au" si gata. I-a trecut de tot frica si a devenit bucuroasa.

De atunci e fericita si arata la toata lumea ca nu mai are dintisorul din fata.

Aseara l-a pus sub perina iar zana Maseluta a venit si i-a lasat bani.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta