Activitatile mele relaxante

In afara de miile de atributii pe care le am ca si mamica dar si ca sotie (cresterea copiilor, petrecut timp cu sotul, curatenie, spalatul hainelor si punerea lor la uscat, calcat, gatit, mers la cumparaturi, dus si adus copiii cu masina la gradi, dansuri si infinitele jocuri si raspunsuri la intrebari), eu mai fac si altceva.
Ceva care ma relaxeaza si imi incarca bateriile. Intr-adevar, nu imi ramane mult timp pentru asta, insa decat deloc, sunt bune si 30 de minute pe zi. Momentan.

Dupa cum bine stiti, cel mai mare hobby al meu e creatia vestimentara, despre care am vorbit deja in postarile anterioare. Dar de data asta nu despre croitorie e vorba. Nici despre baile relaxante cu saruri sau cele aromate si nici despre drumetiile pe care la fac cu copiii in diverse locuri in natura. Si nici despre cele 10 minute de meditatie, ci despre ... carti.

Carti despre dezvoltare personala, despre educatia copiilor, afaceri, psihologie, management... si chiar carti cu povesti, pe care le citesc seara copiilor mei.

Am inceput de anul trecut cu cate una ocazional iar in 2018 mi-am propus sa citesc cel putin una pe luna.
Pana acum am terminat 7 si astept sa ajunga a 8-a. Deci cu mult peste ce ce am planificat.
Ma simt asa de bine cand invat cate ceva.
Noroc cu sotul meu care le poate imprumuta de pe Bookster, de la lucru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta