Restrospectiva lui 2017. Anul Nou 2018

Anul ce se incheie a fost unul memorabil, incarcat cu tot felul de probleme, emotii si stres dar am avut parte si de relaxarea si linistea de dupa furtuna. Dumnezeu m-a ajutat sa gasesc modul in care sa imi revin, fara ajutor din exterior.

Cum am spus mai devreme, am fost asaltati de multe provocari si greutati. Cea mai mare s-a ivit chiar la inceput de an. A murit tata pe 23 ianuarie si inca nu gasesc cuvinte potrivite ca sa descriu acest lucru. Mi-e inca greu insa stiu ca resemnarea e un proces de lunga durata.

Apoi am avut numeroase socuri primite prin posta de la diverse institutii ale statului din Germania dar am avut noroc cu familia, care ne-a oferit sprijinul, si am izbutit sa iesim din impas.

A urmat mult, mult stres ce a venit odata cu procesul mutarii noastre din Dorfen in Lugoj. Am impachetat mobila si celelalte lucruri pe care le-am adunat timp de 3 ani si le-am dus in Romania.
Numai noi stim cat a fost de greu sa ajungem acasa. Au fost mii de necunoscute care ne-au macinat gandurile insa am reusit sa plecam cu fruntea sus din Germania.

Odata cu venirea primaverii, au inceput sa apara in viata noastra si lucruri pozitive.

Am sarbatorit 10 ani de cand suntem un cuplu, Lukas a implinit primul lui anisor iar pe 29 mai, am facut fix 7 ani de la nunta. Tot atunci familia ni s-a extins cu doua pisicute de o luna, Levi si Kitty pe care le-a adus Timea de pe strada.

Ceea ce ne-a placut mult a fost serbarea acestor evenimente, care acum a fost alaturi de familia reintregita.

Lunile de vara au fost minunate. Am lucrat in gradina, am aranjat-o cum am putut de frumos, am cumparat o piscina in care ne-am balacit aproape zilnic si am mai luat si o trambulina pentru copii. Am facut chiar si un spatiu cu nisip pentru joaca. Ne-am distrat si relaxat asa cum am visat de atatea ori sa o facem, in cei trei ani care au trecut. A fost nemaipomenit sa auzim copiii razand si sa ii vedem fericiti.

Pana la inceputul toamnei am reusit sa aranjam cat de cat casa si sa trecem la planul profesional. Sorin s-a angajat si e multumit iar eu sunt tare mandra de el.

Dupa ce am sarbatorit implinirea de 6 ani a Timeei, a inceput si gradinita iar mai apoi, cursurile de dans sportiv. Am inima plina de fericire cand merg sa o aduc acasa si o vad topaind bucuroasa.

Tot in toamna lui 2017 am reinceput si proiectul meu de suflet, croitoria. Am facut in total 6 rochii si sunt mandra de mine ca am progresat.

Pe planul sanatatii nu am  stat atat de bine iar recuperarea a fost destul de lenta insa acum spre final de an m-am facut bine, din fericire.

Calatorii extravagante nu am facut ci doar scurte, prin tara insa toate la timpul lor. Vine momentul si pentru asa ceva.

Surpriza lui 2017 a venit spre sfarsit. Am primit o masina de la socrii. A fost si este ceva minunat la care nu ma asteptam.

Luna decembrie a fost pur si simplu extraordinara. As mai repeta-o de cateva ori, daca s-ar putea, atat de fericita am fost iar daca ar fi atat de plin si de superb intreg 2018, as fi multumita.

Deci, sunt pregatita sa primesc, cu optimism, de la Noul An, tot ce are de oferit, multe surprize, noi invataminte, fericire, iubire si mai ales sanatate.
Bineinteles, toate acestea le doresc si tuturor celor dragi, carora le multumesc pentru dragostea ce mi-au oferit-o si pentru sprijin.

La multi ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta