Progresele lui Lukas(1a10l) si Timea(6a4l)

Pe zi ce trece copiii din familia noastra invata tot mai multe. Asa ca mi-am facut curaj sa scriu ca sa nu cumva sa uit noile progrele ale puilor mei.

De un timp incoace, cateodata, fara sa vrea ceva anume, scumpul meu mic se uita la mine in ochi si repeta "mama" de mai multe ori. Sa nu va zic ca ma topesc de dragul lui. Cand e Sorin acasa il striga si pe el. E atat de scump!!!

Deci pana acum zice cuvintele: mama, tata, Eeea, niam-niam, apa, caca, ba (bec), apo (opa), po (ploua), mai (mare), am-am, miau, stie sa faca tai tai, sa bata palma, sa dea pusi, stie sa mangaie, arata unde sunt ochii, nasul, gura, urechile, limba, gatul, picioarele, mainile, recunoaste animale cand i le arat in poza, ii place sa ii citesc din carti, ma pacaleste des cand ne jucam, ceea ce mi se pare interesant la varsta lui. Imita tot ceea ce facem. Mi se pare extrem de destept si ma gandesc ca oare ce geniu am facut? 😊

Ca orice mama, sunt tare mandra de el si imi creste inima de cate ori vad ca face ceva nou.

Papusica mea Timea e deja maricica. Discuta foarte multe cu mine si are tot felul de intrebari. Imi place asta la ea. Curiozitatea. Bineinteles, ii explic tot ceea ce vrea sa stie.

Contiua cu mersul la gradi si la dansuri. Se descurca bine acolo si mereu vine bucuroasa. Are o multime de prieteni si asta o face fericita. Si daca ea e fericita atunci la fel sunt si eu. Ador sa o vad cu zambetul pe fata. Asta am vrut pentru ea. Sa aiba o copilarie fericita.
Zilnic ii multumesc lui Dumnezeu ca ne-am intors in Romania.

Sa revin la noutatile despre fetita mea.
Ii place sa se joace cu papusile Barby, sa se imbrace cu rochite si fustite si sa se prefaca printesa. Continua sa isi puna paturi pe post de fuste si pelerina. Cateodata si coada de sirena.
Ii place sa deseneze. Zilnic face cateva sirene, printese, sau combinatii sireno-printese-rapunzele, ca le face cu coada, cu coronita si cu parul luuuung.
Zilnic ne jucam impreuna, citim, pictam, scriem, desenam, facem puzzle, ne jucam diverse jocuri, dansam, cantam...

Am doi copii frumosi si destepti si sunt  bucuriile mele cele mai mari.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta