Pleaca mama in Germania

A venit vremea si primei postari din acest an. Cum afara ploua, inauntru e o atmosfera numai buna pentru stat in pat la caldurica si de scris. 

Mi-a fost greu sa reiau postarile pe blog pentru ca mi-am propus ca in noul an sa stau cat mai putin pe telefon. De data asta e insa cu folos. Va pun la curent cu noutatile.

Zilnic ma joc cu Timea si cu Lukas, am croit deja o rochie pe care intentionez sa o cos zilele astea, am inceput sa citesc o noua carte interesanta, ma uit cel putin o data pe saptamana la discursuri pe TED, plus lucrurile ce trebuiesc facute intr-o gospodarie, spalat, calcat, gatit, cumparaturi si dus-adus fata de la gradi si dansuri. Am tot felul de activitati si imi vin zilnic idei cu ce as mai putea face sa avem o viata frumoasa, noi patru. Fac atatea lucruri comparativ cu perioada trecuta cand stateam pe net zeci de minute.

Mama pleaca din nou in Germania, peste 2 zile. Va sta trei luni acolo. De data asta nu mai sunt panicata ci sunt optimista. Acum Lukas e mai mare iar eu pot sa ma odihnesc in fiecare noapte, pentru ca nu mai suge. Din fericire e si cuminte si ascultator si pe langa asta, mananca bine de tot si repede.
Am si masina, ajung oriunde, rapid, pe orice vreme, cu trupa intreaga.
Bineinteles, contez si pe ajutorul lui Sorin, cand vine de la lucru si sunt sigura ca si socrii vor fi alaturi de noi in caz de nevoie.

Sunt mai optimista si din cauza ca mama primeste tratament, e mult mai bine de cat atunci cand a venit, ca e cu psihicul bun si are forte proaspete.

Ii multumim pentru tot ce face pentru noi si o asteptam cu drag sa vina inapoi in aprilie!

Intre timp sa ne ajute Dumnezeu, sa fie totul bine, sa fim sanatosi si fericiti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta