Am reluat proiectul croitorie

Sunt fericita sa va anunt ca m-am reapucat de croit. Si nu oricum ci cu forte proaspete, multe idei si modele noi de rochii.

Cred cu tarie ca voi reusi sa invat sa fac imbracaminte la nivel profesionist chiar daca nu am facut vreo scoala in domeniu. Este visul meu si voi lupta ca sa il indeplinesc, fiind autodidacta. Voi invata putin cate putin, cat imi va permite timpul, pana voi reusi.

Cu pasi mici am inceput, insa ma indrept tot mai sus.
Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu ca mi-a redat pofta de viata dupa nenumaratele greutati din anii trecuti, si ca acum am diverse proiecte frumoase pentru mine si familia mea.

Blogul meu despre croitorie pe care il am de cativa ani si pe care l-am reactivat: 

creatiidiverse.wordpress.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta