90 de zile

De o vreme incoace am simtit ca nu petrec suficient timp jucandu-ma cu copiii. Cine sta la casa stie ca sunt multe de facut in fiecare zi si bineinteles, timpul e limitat. Am incercat din rasputeri sa le fac pe toate bine insa nu m-am simtit impacata. Parca nu am avut niciodata destul timp sa stau cu scumpii mei copilasi.

Pana intr-o zi, cand am hotarat ca voi lasa unele treburi pe seama altora si ca ma voi organiza mai bine, astfel incat sa petrec in fiecare zi cate o ora cu puiutii mei, jucandu-ne. Un ajutor a venit de la Andreea Raicu. Am descoperit ca a lansat o noua carte cu un program de 90 de zile care te ajuta sa iti formezi un nou obicei. Deja stiam care e treaba cu obiceiurile din cele doua carti pe care le-am citit recent, The power of habit de Charles Duhigg si The 7 habits of highly effective people de Steven Covey. Obiceiurile ne dicteaza viata. Noi alegem cum vrem sa fie, frumoasa sau nu chiar. Asa ca, dupa cum spuneam, am ales sa imi creez un nou obicei, frumos si nobil, care sa ne faca bine atat mie cat si copiilor si intregii familii. In fiecare zi ori citim, ori pictam, scriem, dansam, desenam, cantam, facem puzzle, ne jucam diverse jocuri, radem si ne incarcam sufletele cu bucurie. Notez totul in cartea de care am spus mai devreme si fiind totul scris, parca ma ambitioneaza mai mult, sa nu renunt.

Avem deja 10 zile de cand am inceput programul... si ne simtim foarte bine. Eu sunt impacata ca stau si cu copiii iar ei sunt bucurosi ca petrec timp frumos cu mamica lor. Sunt sigura ca acestea vor fi amintiri pentru ei atunci cand vor fi mari si sunt multumita ca vor fi unele frumoase.
Am uitat sa zic ca si Sorin se implica uneori iar copiii sunt incantati de asta. Il iubesc si pe el ca pe ochii din cap.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta