Lukas la 1 an si 7 luni

Am observat ca demult nu am mai facut o postare numai despre el asa ca ma pun pe treaba. Deci:

Puiul meu mic stie deja o sumedenie de cuvinte. Mama, tata, Eeeeia (Timea), Ca (Lukas), niaaa ( asa face pisica) am am ( cainele), maaa (vaca), bzzz (musca), ap (apa), niam niam (mancare), au (cand se loveste), ssst ( sa facem liniste), da (da), da din cap in semn de nu, face cu manuta,  tai, tai, bate din palme, danseaza cand aude muzica si multe altele care nu imi vin acum in minte.

Sta cu mine si in baie si in bucatarie, si in gradina... si in camara. Unde sunt eu, e si el. E curios din cale afara. Studiaza cum functioneaza fiecare lucrusor... dar nu jucarie. Alea nu prea ii plac. Sculele lui tata sunt cele mai interesante apoi ce am prin bucatarie.
Invata foarte repede lucruri. Ii place sa imite. Isi aduna jucariile cand ii spun. Cateodata cooperam dar ne mai si certam... cand mama nu mai poate.

Are patru masele si opt dinti. Este inca alaptat la cerere. Papa si mancare de toate felurile, dar putin cantitativ.
Ii place sa faca baie dar sa nu il spal pe cap, ca ii intra apa in ochi si plange tare.

Schimbatul scutecului e o aventura. Mereu se fataie si se intoarce ca abia pot sa il impachetez la loc.

Il iubesc enorm si ador sa il vad bucuros. Sunt tare mandra de el.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta