Halloween 2017

Bineinteles ca si in acest an am sarbatorit Halloweenul. Cum am fi putut altfel? Mai ales cand in casa noastra avem doi copilasi.

 Iubita mea fetita asteapta tot anul sa poarte costum si ca sa o fac fericita, i-am promis ca o sa ii fac eu un costumas.
Si cum adora printesele ... si culoarea roz, am hotarat sa ii fac rochita printesei Aurora din padurea adormita.
A purtat-o la gradinita in ultima zi, inainte de vacanta, si ieri, cand am sarbatorit acasa. Ne-am costumat si noi. Lukas cowboy, eu pisica iar ea, Timea, printesa Aurora. Sorin a fost la cinema, asa ca a ratat parada.
Am facut si briose si ceai cald. Am povestit cu mama, am facut poze si ne-am jucat cu plastelina.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta