Week end placut

Am avut o saptamana obositoare. Abia am asteptat week end-ul ca sa vina socrii la noi ca sa ma ajute cu Lukas. Au trecut cu greu zilele pentru ca am fost de dimineata pana seara somnoroasa, irascibila, nervoasa, emotiva, toate din cauza oboselii excesive ce s-a adunat putin cate putin. Am inceput cu un episod cu febra duminica noaptea, cand saracutul Lukas a avut 38.3. Chiar daca temperatura i-a revenit la normal, in urmatoarele nopti a continuat sa ma tina treaza cu orele pentru ca plangea si era agitat. Pana joi cand am fost la pediatra. Aceasta a descoperit ca are gatul rosu si mi-a spus sa continui tratamentul pe care l-am intrerupt, cu Panadol.
Deci, am fost cam la pamant cu somnul si implicit si cu moralul. Noroc ca a venit week end ul si salvarea mea, dupa cum am zis la inceput. Au venit socrii sa stea cu Lukas pana noi am mers la o nunta a unui coleg de serviciu a lui Sorin.
Acolo totul mi-a placut, poate si din cauza ca nu am fost demult la un astfel de eveniment si pe langa asta am avut ocazia si sa ma aranjez un pic.
Bineinteles ca am venit acasa de doua ori ca sa hranesc cu lapte puiul dar a fost bine si asa.
Am stat pana pe la 2 si jumatate acolo apoi am plecat catre casa.
A doua zi, duminica, am mers la balastiera unde lucreaza socrul meu, ca sa vada Timea niste catelusi si sa incrercam sa pescuim. Soacra mea a ramas acasa cu Lukas.

Scumpa mea a fost tare incantata si a mangaiat cainii mai mari pt ca cei mici au tot latrat si i-a fost frica de ei.
De pescuit, am reusit cu totii insa Timea ma tot intreba cat mai dureaza pana prinde si ea un peste. Nu prea a avut stare. Si tot voia sa ia batul meu pentru ca avea pluta roz. Culoarea ei preferata. 😂 Din pacate nu am prins nici macar un pestisor. Dar nu-i problema, data viitoare insistam mai mult.
Per total a fost relaxant. Mai ales pentru mine. Mi-a fost tare dor sa schimb un pic peisajul.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta