Party Timea, 6 ani

Asa a fost.
Cu cateva saptamani in urma au inceput pregatirile. Cine ma cunoaste nu se mira. Imi place sa planific in detaliu evenimentele importante pentru mine. Si ce poate fi mai important decat ziua unui puiut de al meu.

Asadar am stabilit o tema care mi s-a parut tare frumoasa si feminina, ceva de genul "Hawaii" si ne-am pus pe treaba. Am simtit ca din asta putem scoate si cateva lectii de lucru manual asa ca in loc de hartie colorata, am scos la imprimanta multe contururi de flori. Le-am colorat cu manutele noastre, eu cu Timea si Samira, o micuta vecina, apoi le-am decupat si am facut din ele Lei, lantisoare din acelea deosebite care se pun la gatul fetelor frumoase din Hawaii. Am mai decupat si alte cateva decoratiuni doar eu singura, dar mi-a facut placere.

Am cumparat apoi, impreuna cu scumpa mea, un material pe care l-a ales ea singura, un satin de culoare mov, fain de tot si in fiecare zi am croit si apoi cusut, putin cate putin. I-am promis ca o sa fac rochite la fel pentru noi doua si m-am tinut de cuvant. Mai ales ca abia asteptam o ocazie ca sa ma reapuc de croitorie.
Cu trei zile inainte de eveniment am trecut la prajiturit. Nu as fi conceput sa avem tort de cumparat sau facut de altcineva pentru ca o fetita are mama, asa ca m-am pus din timp la copt. Am facut blatul tortului si cosuletele de la minitarte.  Vineri am facut doua tavi de briose iar a doua zi le-am pus crema tuturor. Tot sambata ne-am facut unghiile la fel, cu cate un fluturas alb si i-am pus parul pe moate Timeei pentru ca si-a dorit de mult sa aiba bucle.

Acum cand recitesc pare ca a fost foarte usor si simplu de pregatit insa nu a fost chiar asa. O mama cu doi copii sigur ma intelege perfect. Ma mir si eu ca am reusit sa termin la timp. Bineinteles sunt si foarte mandra de mine ca am facut tot ce mi-a stat in putinta ca sa ii fac o zi de nastere de neuitat, printesei mele.

Stiam deja ca va ploua asa ca am fost pregatiti. Am aranjat sub terasa totul. Decoratiunile si prajiturile, masa, tacamurile. Totul a fost exact asa cum am planificat, chiar si peste asteptari. Au venit multi copii, ceea ce a vrut Timea intotdeauna.
Au fost Iasmina, Samira, Andreea cu Gabi, socrii, Eli, Laurentiu, colegul lui Sorin de la lucru, cu sotia si fetita, Andreea cu Cristi si Alexander.

Am mancat pizza de la Unirii, ca ar fi fost prea de tot daca o faceam si pe aia tot eu. A fost ca de obicei, gustoasa si pe placul tuturor.
Se pare ca si prajiturile mele au fost bune, ca au mai ramas vreo 5 bucati. Din tort a ramas o felie. Deci si el a fost ok.

In concluzie, am inima impacata ca a iesit superb. Ce mi-as dori mai mult decat fericirea din ochii fetitei mele. A sarit in sus de bucurie cand au venit invitatii si i-au dat cadouri iar cand am adus tortul in forma de Barbie, si i-am cantat La multi ani, a avut emotii. A fost atat de draguta si scumpa cum se bucura de atentia celor din jur. Ce fericita a fost ca in sfarsit a implinit 6 ani.
La multi ani inca o data, scumpa mea fetita!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta