A venit toamna

Vremea e deja capricioasa, ba e soare, ba innorat, mai si ploua, nici nu stim unde sa stam. In gradina iesim mai rar si ne ascundem la caldura, in casa.

Spre sfarsitul toamnei mai avem insa cateva lucrari in spatele casei: de pus trandafiri, curatat de resturile de plante, sapat, mutat flori, pregatit terenul pentru piscina si... mai vedem noi ce. Trebuie sa fie gata de iarna.

Sunt recunoscatoare ca am avut atatea legume si fructe din gradina proprie, si sunt mandra ca eu le-am plantat si ingrijit.
Mi-a placut ca am avut piscina, balansoar, mare si mic, hamac, pavilion si loc cu nisip unde sa se joace copiii si muuult gazon pe care saptamanal eu l-am tuns.

Imi amintesc ca am visat mult timp la gradina mea cat am fost in Germania asa ca am profitat din plin de ea, cat s-a putut, pentru ca nu am apucat sa plantez tot ce mi-am propus. Am sosit un pic cam tarziu pentru semanat si plantat dar anul viitor o sa am cea mai frumoasa gradina...cele mai frumoase legume, voi fi cea mai in forma gospodina si vom avea burticile cele mai pline cu bunatati din gradina.

Am planuri mari si abia astept sa le pun in practica.

In concluzie, am avut o vara minunata. Dar, pana una, alta, ne odihnim ca vine iarna.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta