Ziua lui Sorin

A trecut si ziua lui Sorin. Incredibil, insa are si el peste 30 de ani deja. Mai exact 31. Ne-am tot amuzat pe aceasta tema, ca nu i-a venit sa creada ca nu 30 implineste.
M-am gandit ce sa fac ca sa se simta deosebit, asa ca pe langa cadou, o camasa frumoasa, visinie, i-am scris si un biletel cu o mica declaratie de dragoste. Si bineinteles l-am pupat toata ziua.
Timea i-a desenat o felicitare cu o vaza cu flori si niste inimioare, semn ca il iubeste mult.
Au venit bineinteles si parintii lui, ca sa il felicite si i-au adus in dar un bat de pescuit si trusa cu carlige si ... permisul de pescuit. A fost tare incantat si deja planificam cand sa il folosim prima oara... folosim... pt ca vrem cu totii sa punem mana pe batul ala, nu numai Sorin 😂
A mai primit pizza si un tort delicios de ciocolata cu banane in forma de trunchi de copac... foarte interesant.
Suntem foarte bucurosi si recunoscatori pentru toate cadourile.
Eu vreau sa profit de ocazie ca sa ii transmit lui Sorin, si aici pe blog, sanatate, fericire si sa il asigur de toata iubirea din lume, recunostinta si admiratia, pe care le gaseste toate la mine in suflet, pentru el. Din partea mea si a copiilor nostri:"La multi ani"!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta