Ce imi place acasa

- Imi creste inima cand il vad pe Lukas ca papa direct de la sursa, fructe si legume. A cules cu manuta lui zmeura... iar intr-una din zilele trecute l-am prins tot mazgalit la gura si pe maini, de la o rosie. S-a mai servit cu ardei si cu struguri. Ce e de sezon.
Chiar si Timea mi-a zis intr-o zi ca ii place mai mult in Romania pt ca luam din gradina ce ne trebuie.

- Iubesc tot spatiul din spatele casei, chiar si pe cel din fata. Verdeata. Plantele. Dar cel mai si cel mai mult imi plac florile. De cate ori ies la aer le vad. De obicei ma pun pe balansoar chiar catre rondoul de la baza ciresului unde sunt felurite floricele. Din pacate nu stiu numele multora dintre ele, insa nu conteaza. Eu le ador.  In toata gradina am trandafiri, galbenele, petunii, dalii, hortensii, albastrele iar primavara lalele, narcise si zambile. Am si ghiocei si cateva branduse. Tare mandra sunt de toate.

-imi place ca saptamanal am de calcat camasi. Nu credeam ca o sa spun asta vreodata dar uite ca s-a intamplat. Sunt tare mandra de sotul meu care merge in fiecare zi la lucru imbracat frumos. Mereu il admir cand vine acasa. Ii sta atat de bine asa elegant. Ne-am saturat si el si eu de salopete.

- sunt tare multumita ca dupa ce am zugravit in bucatarie, Sorin a instalat televizorul mic ce il aveam in alta camera, deasupra congelatorului. Acum simt ca e mereu cineva cu mine si e o atmosfera placuta in jur. Oricum nu il mai foloseam. E numai bun pentru bucatarie.

-Avem doua pisicute frumoase foc. Le-a adus Timea cu bicicleta de pe strada cu alimentara. Erau in rigola si se jucau. Nu a putut sa le lase acolo asa ca s-a sfatuit cu mama, care era cu ea si le-a luat in cosul bicicletei. Intamplarea a facut sa le aduca chiar de aniversarea noastra de 7 ani. Cadou.
Una e Kitty, e un fel de cenusiu cu putin galben iar celalalt e Levi, cu blanita gri spre negru si alb. Ambii sunt cuminti si lipiciosi. Timea ii cara in brate peste tot si niciunul nu protesteaza. Sa nu mai zic de Lukas, care cum prinde unul, se pune pe el. Nu stiu de ce simte nevoia asta. Trebuie de fiecare data sa intervenim, ca sa nu il striveasca. Culmea e ca nu fug. Chiar ne-am gandit ca le place sa fie schingiuiti de catre copii. 😊

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta