6 ani de cand sunt mama

"A trecut timpul ca nebunul si 6 ani parca au zburat. Mi se pare ca mai ieri am vazut pentru prima oara fetisoara ta dulce, ochisorii mari albastri si manutele cu pielea larga, cele mai frumoase din lume. Imaginea aceasta o am intiparita in minte si pot sa o descriu cu lux de amanunte la orice ora.  Bineinteles ca nu voi uita niciodata ziua in care te-ai nascut, si mi-ai schimbat viata, scumpa mea Timea. Au trecut 6 ani de atunci iar in acest timp am invatat amandoua atat de multe. Tu ai devenit o micuta domnisoara iar eu mama ca in filme. 😊

In ultima perioada pot sa zic ca m-ai surprins in fiecare zi cu gingasia ta, cu finetea, cu sensibilitatea si cu dragostea pe care o oferi tuturor celor din jur. Inainte sa te am, mereu ma intrebam cum va fi fetita mea, oare va fi draguta? Oare va fi cuminte? Acum am primit raspunsul si e unul minunat.
Ma bucur nespus cand vad cate stii sa faci si ca am avut si eu un rol in formarea ta. Ai reusit sa inveti pentru ca esti o fetita desteapta, curajoasa, ambitioasa, cuminte, sociabila si iubitoare. Stiu ca sunt multe cuvinte de lauda, dar parca nu ma pot opri. Asta e adevarul. Si mai ales, eu sunt mama ta si e normal sa iti spun des cuvinte frumoase...

Te iubesc foarte, foarte mult si iti doresc tot binele din lume, ca toate visurile sa ti se indeplineasca, sa fii fericita si sa ai mereu zambetul pe fata, sufletelul meu pur si nevinovat!

La multi ani, printesa mea frumoasa! Gata, de azi ai 6 ani, asa cum ti-ai dorit "

Mama

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta