La multi ani mie!

A venit si ziua mea. E 23 iulie. Am 33 de ani. Da. 33. Multi! Si se vor mai aduna. Dar nu las sa ma cuprinda depresii si tristeti cu ocazia asta. Am realizat multe in acesti ani si sunt recunoscatoare pentru tot ce am trait. Deci e motiv de bucurie. Am invatat sa accept ca trece timpul si, numai bine ca, odata cu el, incep sa se realizeze visuri si sa se indeplineasca dorinte.
In capul listei este familia mea, cea mai frumoasa si cea mai de pret pentru mine, pe care  am reusit sa o intemeiez impreuna cu un sot minunat, alaturi de care viata e mereu interesanta. Avem copii superbi, care m-au facut sa iubesc cum nu credeam ca se poate, ma bucur ca avem casa noastra cu gradina, mobila pe gustul nostru, curte proaspat amenajata, piscina si multe altele la care nici nu visam. Bineinteles lucrurile materiale sunt mai putin importante, oamenii care sunt alaturi de mine si care ma fac sa ma simt iubita si apreciata sunt cei care conteaza pentru mine. Sunt extrem de recunoascatoare pentru tot ce am si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta