Taierea motului

Am reusit, dupa o luna, sa facem si taierea motului, cu nasii, cum am spus la aniversarea de 1 an a lui Lukas. A trecut mult timp de atunci insa, cum se spune, mai bine mai tarziu decat niciodata.
Ne-am gandit cu soacra mea ca ar fi bine sa il sarbatorim impreuna cu Pastele si asa am si facut, ca daca tot faceam pregatiri, sa impuscam doi iepuri deodata. Ea a gatit mancarea si prajiturile iar eu am facut tortul.
Am mers cu totii, inclusiv mama, care s-a intors de curand din Germania, la sat, la Dragoiesti, de sambata. Duminica la amiaza au venit si nasii si dupa ce am mancat, am adus tortul si o tava cu mai multe obiecte, dintre care sa aleaga Lukas, cum este obiceiul cand se taie motul. Am aprins lumanarile de pe tort si am inceput sedinta foto. Lukas a bagat mana in tort, asa cum nu a vrut cand am fost in Germania,  nasa i-a taiat motul si dupa aceea a ales de pe tava,
cheile de Bmw (ale nasului) - inclinatie catre automobile
Ciocan - inclinatie catre mestesug, va fi descurcatet si perspicace
Din nou cheile de la masina (a noastra)
Pix - inclinatie catre studiu, invatatura, jurnalism
Banii i-a aruncat pe jos
Cartea de rugaciuni nu a atins-o, la fel si verigheta.
Ramane sa vedem daca intr-adevar va fi asa cum zic batranii ca se intampla dupa ce alege obiectele.
Nu conteaza oricum ce se zice, pentru ca eu oricum sunt convinsa ca am un baietel destept si frumos. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta