Fericire la tot pasul

E o bucurie sa ma trezesc in fiecare dimineata si sa vad cum intra lumina prin rolourile de la fereastra. Imi place si faptul ca luam micul-dejun impreuna cu totii si ca avem cate o ocupatie in fiecare zi, atat eu cat si Sorin. 2 zile el a fost racit si a stat mai mult in camera insa in rest, a muncit incontinuu. A daramat un cotet si s-a apucat de gardul din gradina. A pus lustra in dormitor, a montat hota in bucatarie, a scos parchetul in camera mamei si multe altele.
Si eu am muncit, nu chiar ca el, ca a mai trebuit sa gatesc si sa am grija de copii.
Ma simt utila si e atat de frumos sentimentul. Imi vin tot felul de idei si mi-a revenit pofta de viata. In sfarsit ma pot juca si pot rade cu copiii. Vreau sa uit ce a fost greu si sa ma bucur de tot ce ma inconjoara.
Doamne ajuta ca totul e cum mi-am dorit!
Sunt foarte recunoscatoare pentru tot ce mi se intampla.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta