A iesit soarele si pe strada noastra

De cand suntem aici, ne simtim extraordinar. Atat eu, cat si Sorin si copiii. In fiecare zi lucram, fie in gradina, fie in casa iar seara suntem franti de oboseala. Epuizati dar multumiti si impliniti.
Azi am reusit sa pun semintele de plante in gradina iar ieri am pus gazonul. Am sapat trei zile si in sfarsit am terminat, chiar la timp.... ca a inceput ploaia.
Sunt foarte bucuroasa ca am facut si miscare in acelasi timp. I-am zis lui Sorin ca asta e sportul meu, nu am nevoie de sala.

Azi dupa-amiaza a inceput ploaia si nu am mai putut sta in gradina. Asadar am continuat cu cutiile din camera mamei si am scos si dulapurile vechi.
Urmeaza sa demontam teracota. Nu are rost sa o pastram pentru avem calorifere si doar ar ocupa loc.
Abia astept sa terminam cu camerele si sa fie ordine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta