Nori + Sorin = 10 ani

A trecut un deceniu de cand eu si Sorin suntem un cuplu. Desi imi vine greu sa cred, e chiar adevarat. Mi se pare ca acesti ani au zburat ca vantul si ca gandul. Cand ma uit in jur, realizez ca am facut atat de multe impreuna si desi uneori a fost greu, am rezistat iar Dumnezeu ne-a ajutat sa ajungem si in ziua cand implinim 10 ani de relatie. Am sarbatorit-o frumos, intim, doar noi doi. Nu am mai fost fara copii de foarte mult timp si ne-am dorit nespus o astfel de iesire. Am mers la restaurantul chinezesc la care obisnuiam sa mancam in trecut. A fost perfect. Am mancat pana ne-a durut burta si am povestit vrute si nevrute. M-am simtit foarte bine.
Happy anniversary my lovely husband! Love you!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta