Marea impachetare

Am inceput ieri cu mare entuziasm sa punem hainele si jucariile in saci si sa demontam mobila din camera Timeei. Arata asa de ciudat, ca atunci cand am venit prima oara. Peste tot sunt plase si piese de mobilier. Stiu insa ca va fi si mai interesant atunci cand plecam pt ca vor ramane doar peretii. Nimeni nu va stii ca timp de trei ani in aceasta casa a locuit familia noastra. Ca pe fereastra camerei Timeei am privit stelele de nenumarate ori. Ca in bucatarie s-au pregatit gogosi, clatite sau sarmalute. Nu vor sti cei ce vor veni dupa noi, ca in sufragerie am tinut zile de nastere si sarbatori, ca am ras si cateodata am plans in fata televizorului, ca in dormitor a fost si un patut mic pe langa cel mare. Ca pe jos a mers de-a busilea un baietel frumos foc si ca pe coridor o fetita minunata s-a plimbat cu bicicleta.
Nu va ramane nici o urma dupa noi insa nici nu trebuie. Acesta este cursul vietii si trebuie sa il acceptam cu optimism. Sunt amintirile noastre. Adevaraul este ca noi am fost in trecere aici, am venit pentru o lectie de viata. Acum e vremea sa mergem mai departe, sa facem amintiri in casa noastra din Lugoj.
Romania veniiim!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta