Lukas a implinit 1 an

A venit si ziua in care iubitul meu mic implineste primul sau an de viata. L-am sarbatorit in familie, cu Ingrid, Gabi si Alexia... urmeaza sa mergem in Romania si sa ii tinem ziua alaturi de nasi, sa ii taiem motul si sa aleaga obiecte de pe tava. De data asta am cumparat niste decoratiuni frumoase pentru poze, cateva am facut si impreuna cu Timea, am cumparat doua torturi fara gluten pentru Ingrid si pentru noi si am facut cate un tort mic pentru Lukas si Timea. Al copiilor l-am facut simplu, cu extrem de putin zahar si cu crema de vanilie, frisca si zmeura. Mi-am dorit enorm sa le fac eu pentru micul meu pui.Mi-am propus sa il las sa bage mainile in el, sa pape cat vrea si apoi sa il spal, insa nu a fost asa. Bebe meu s-a speriat cand l-am dezbracat si l-am pus in fata tortului si a inceput sa planga, exact ca la vaccin. Nici vorba sa atinga frumusetea de tort ce am facut-o. Nici dupa mai multe incercari nu am reusit sa il convingem. Nu a vrut si pace. A acceptat totusi din felia bunei Ana sa ia cateva guri. Suficient.
Ne-am pozat cu totii si am povestit. Copiii s-au jucat cu noile jucarii ce le-au primit (niste cuburi cu un ciocanel si un volan cu ceva butoane muzicale) si au facut atmosfera de sarbatoare.
A trecut repede de tot. Ca vantul si ca gandul.
Ziua lui, cea reala, pe 14, am sarbatorit-o impachetand, demontand mobila si zugravind.
Nu potincheia fara sa recunosc ca toata aceasta aventura a fost si grea dar si frumoasa in acelasi timp, insa a meritat. Zambetul lui e ca un medicament pentru mine si-mi topeste sufletul la cat e de dragalas.
Baietelul meu a acumulat o multime de cunostinte in acest timp:
- inca nu merge, dar in 4 labe fuge cu viteza
- tinut de o manuta paseste destul de bine
- face tai tai
- arata unde facem tit tiiit, adica pe nas
- face nu nu din cap
- arata cu degetul catre lucruri
- bate din palme
- ii plac cablurile
- stie ca telecomanda are legatura cu televizorul
- zice ta ta destul de des, fara legatura cu omul ci cu tai tai si tit tit
- mananca in general orice insa in cantitate mica. Ma tot mir cand vad ca deschide gura
- bea lapte direct de la titi lui iubite, de cate ori doreste
- doarme cam o data pe zi, uneori si de doua ori
- noaptea inca se trezeste pt papa de cateva ori
- are 8 dintisori si cred ca in curand va erupe si o masea
- adora sa faca baie
- ii place sa mergem la plimbare si se uita cu atentie la tot ce e in jur

Mama si tata te iubesc mult, dragul nostru puisor si iti ureaza La multi ani! La fel iti ureaza si surioara ta Timea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta