Din nou in tara noastra

Am ajuns miercuri dimineata. Obositi dar foarte fericiti.
Azi e a patra zi si inca ma simt multumita de alegerea facuta si sper sa fiu intotdeauna. A fost buna hotararea sa ne intoarcem pentru ca acum spreciez tot ceea ce ma inconjoara aici si sunt extrem de multumita.
Gradina, chiar daca momentan e cu buruieni, curtea, desi nu e cu dale, casa, desi nu e izolata, camerele, chiar daca sunt pline de cutii si saci cu haine, cum le-am adus din Germania... toate sunt ale noastre si urmeaza sa le facem pe rand pe toate, asa cum le dorim.
Ador sa o vad pe Timea fericita cu copiii, la joaca.
Lukas e asa de bucuros ca poate merge prin iarba. E o placere sa ii vad zambetul pe fata.
Sorin e minunat. De cand am venit, e parca alt om. De fapt, acel om de care eu m-am indragostit.
Sunt foarte, foarte fericita!!! In sfarsit!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta