11 luni cu Lukas

A venit din nou ziua de 14. Prilej de sarbatoare pentru noi. Puiul mic a implinit 11 luni de cand a venit pe lume si e incredibil ca e asa de mare.
Lukas s-a schimbat enorm de cand s-a nascut
- are deja 4 dinti sus si 3 jos. Urmeaza inca unul jos. Nu a facut febra cand au erupt ci doar a fost mai plangacios ca de obicei.
- e foarte pofticios si mananca orice... in afara de mancare pt bebelusi. Continuam si cu alaptarea, cel mai pretios cadou de sanatate pe care am dorit mereu sa i-l ofer. Mai nou se si joaca cu titi si le iubeste. Ele ii dau laptic bun.
- ii place baita si e foarte fericit cand vede ca il duc in baie si chiar cand il dezbrac, el nu stie ce sa faca de bucurie
- cand ii dau alt scutec, de fiecare data ne luptam. El se rostogoleste si da din picioare, eu abia il tin ca sa ii pot inchide scaiul de la pampers.
- in continuare isi pastreaza obiceiul de a plange extrem de putin. Insa atunci cand o face, urla ca din gura de sarpe.
- ca vorbeam de plans, va zic ca dragul mic a urlat cat l-au tinut plamanii atunci cand am fost la vaccin. (Mai avem unul la sfarsitul lunii)
- este sociabil si ii place ca lumea sa ii vorbeasca si sa se joace cu el. Am observat ca se simte in largul lui cu baieti
-merge de-a busilea deja de mult timp si mai nou, sta singur in picioare. Asteptam cu nerabdare si primii lui pasi.
- este atras de aparatele lui Sorin, de scule, lanterna, cablurile si vad ca incontinuu trage cu el cate o jucarie pe jos, ca pe o masinuta.
- doarme in doua reprize pe timpul zilei iar noaptea, de la 20.00 pana la 7 dimineata. Dar cu multe treziri pentru papa.
- o iubeste foarte mult pe surioara lui. Cand o vede ca vine de la gradi, nu isi mai incape in piele de fericire. Chiuie, rade, da din picioare.
- mult il iubeste si pe taticul lui. Ii sclipesc ochii cand se apropie de el. Si plange ca sa il ia in brate.
-si pe buna Ana o iubeste. Mereu rade cand ea se joaca cu el.
- cred ca si pe mine ma place scumpul meu, ca de fiecare data cand plec din camera plange dupa mine, adora sa ne jucam, sa ii arat lucruri pe geam, sa ne plimbam si cateodata isi sprijina capul pe umarul meu. Imi zambeste de multe ori si ma priveste cu drag.
Asa de mult il iubesc si eu pe el. Il ador. De cand l-am tinut prima oara in brate, m-am simtit cea mai implinita femeie.
La multi ani pui mic! Te iubim cu totii

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta