Pentru Timea si Lukas. Testament. (01)

Moartea tatalui meu, drept sa spun, m-a tulburat pana in maduva oaselor. Atat de tare incat m-am hotarat sa las in scris, copiilor mei, cateva lucruri despre mine si un mesaj pentru ei. Pentru cand eu nu voi mai fi. Cine stie cand.
Mi-ar fi placut sa existe un astfel de mesaj de la tata.
Deci.
"Dragii mei pui, incep prin a va spune ca va iubesc mai mult decat orice pe aceasta lume. Pentru voi as renunta la tot, as infrunta chiar si cel mai mare obstacol si mi-as da si viata pentru voi fara sa clipesc.

Mereu am simtit ca misiunea mea pe acest pamant a fost sa devin mama. De mica mi-au placut bebelusii si ii priveam cu mare drag. Nu am avut in familie, insa cand aparea unul mic prin vecini, eram prezenta la holbat.
Aveam si o papusa bebe cu care ma jucam tot timpul si cu care dormeam. La un moment dat, cand am mers la scoala si am invatat sa scriu, i-am facut si certificat de nastere. O duceam peste tot si o iubeam. Se numea Timea. Atat de mult mi-am dorit sa am bebele meu si sa ii pun numele asta. Dumnezeu a avut grija de mine si mi-a dat o fetita. Esti tu, scumpa mea Timea. Imi doresc sa avem o viata lunga si frumoasa impreuna, sa mergem la cumparaturi, sa ne sfatuim la orice, sa imi spui lucruri, sa ne incurajam una pe cealalta si sa fim cele mai bune prietene. Cand nu o sa mai fiu, mereu sa stii ca iubirea mea va ajunge la tine, si te va ocroti, oriunde as fi. Sa stii.
Scumpul meu baietel, si tu ai fost o papusa. Aceeasi. Cand am avut vreo 9 ani, am hotarat ca imi doresc si un baietel, pe care sa il cheme Richard. Acum ma amuza numele, insa atunci mi s-a parut extraordinar. Si cum nu aveam nici una care sa arate ca un baiat, am decis sa o transform pe bebe-Timea in baiat pt ca oricum era fara par si parea unisex. Iar Timea a devenit o alta, mai mare, cu par lung si deja mergea la scoala.
Asadar Richard era fratiorul mai mic al Timeei. Ii puneam sa se joace impreuna, ii imbracam, ii spalam, ii caram cu caruciorul de papusi, si bineinteles ii iubeam.
Deci am avut de pe atunci doi copilasi, o fetita si un baietel. Timea si Richard. Acum va am pe voi, dragii mei. Lukas nu prea seamana cu Richard insa e tot asa, mai exotic.
Te iubesc nespus de mult, puiul meu mic si ma bucur ca Dumnezeu mi-a indeplinit dorinta de a avea si un baietel. Imi doresc din suflet sa fiu o mama buna pentru tine, si sa reusesc sa te fac sa fii bun, harnic, respectuos, curajos si increzator in tine. Inca de cand ai fost in burtica am avut emotii ca nu voi stii sa ma port cu un baietel insa acum sunt sigura ca vom fi cei mai buni prieteni si ca vom face echipa buna. Cand nu voi mai fii, mereu voi veghea asupra ta, si cand va fi usor si cand va fi greu. Sa nu uiti.
Si stiu ca atunci cand voi pleca, veti vrea sa imi spuneti multe, puisorii mei dragi. Nu va ingrijorati. Eu sunt sigura ca ma veti face mandra de voi si stiu si ca ma iubiti, orice s-ar intampla de-alungul vietii.

Despre taticul vostru ce pot sa va zic...
Pe el nu l-am avut sub forma de papusa insa sa stiti ca intotdeauna am avut o slabiciune pentru ochii verzi... si am vrut neaparat sa nu bea si sa nu fumeze. Se subintelege de ce. Si uite. Am gasit un tatic care sa fie exact asa cum am visat. Pe deasupra, ma si iubeste. Si pe voi. Ca pe ochii din cap."

Acum ma simt putin mai bine ca le-am scris copilasilor. Asa ca imi propun sa revin cu cate o postare de genul acesta, Testament, si de acum incolo.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta