Jurnal: Love yourself challenge

Sunt bucuroasa ca am descoperit termenul mindfulness pentru ca dupa Revelion simt ca am inceput sa traiesc altfel. Practic tot mai des ceea ce presupune traiul in prezent. In fiecare zi am facut cate ceva si am fost 100 % acolo. Chiar daca am gatit sau am facut curatenie in casa, m-am concentrat sa imi mentin atentia catre ce aveam de facut. Rezultatul: treaba de calitate. ☺
La plimbarile noatre, recunosc ca m-am mai pierdut si nu am fost cu gandurile acolo pentru ca vedeam peste tot locuri bune de facut poze si m-am si apucat sa folosesc aparatul din dotare. Ce sa fac... am si eu pasiunea asta. Facutul de fotografii 😊
Meditatie inca nu am facut in pozitia clasica, turceste ci cum mi-a venit mie. Nu am facut regulat insa am de gand sa incerc zilnic.
Am citit deja trei carti, doua dintre ele m-au dat pe spate si m-au convins ca traiul in prezent e cheia fericirii supreme.

Inca nu a trecut o luna intreaga din 2017 si mi se pare ca a trecut mult mai mult. Am facut atatea deja.... si, daca ma gandesc bine, moralul meu e mai sus decat a fost in ultimii trei ani. Ma simt tot mai bine in pielea mea si sper sa continui tot asa.

In calatoria mea aceasta catre interior, spre interiorul mintii si sufletului meu, cu mindfulness, am facut si un mic jurnal.
Acesta este:

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta