A murit tata

Am inceput saptamana trist. M-a sunat Claudi, vecina, sa imi dea vestea ca tata e gata. Instant mi s-a facut un gol in stomac si un nod in gat... care inca persista.

A cazut langa pat. In urma unui infarct. Si era singuŕ. Si nu numai acum. Era singur de luni si ani, de cand eu si mama am plecat in Germania. Imi pare rau si ma doare sufletul ca nu am fost acolo sa il ajut cumva.

Ultimele lui clipe le-a trait cu sunetul telefonului in fundal. Chiar a sunat mama ca sa vada ce mai face. Ea mi-a spus. A insistat de vreo 3 ori fara rezultat. In acele momente el isi dadea ultima suflare.

Noi in martie aveam planificat sa ne intoarcem in Romania. De ce nu a mai rezistat un pic cat sa ajungem noi, ca sa am eu grija de el? Sa se joace cu copiii, sa le povesteasca lucuri. Sa ii invete cate ceva cum m-a invatat pe mine.
Nu stiu.
Atat a fost firul vietii lui.

Imi pare nespus de rau pentru ca nu am reusit sa facem mult mai multe amintiri placute, impreuna, in viata asta scurta.
Oricum, voi tine minte mereu clipele frumoase, haioase, gesturile de dragoste, pe care abia acum le constientizez... si voi incerca sa nu ma mai gandesc la ce a fost neplacut.

23 ianuarie 2017. Ultima zi a lui tata.
Ne intalnim in cer peste ani si ani. Ne vom aminti de tine mereu. Sa fii sigur.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta