Retrospectiva 2016. Anul Nou 2017

2016 abia a trecut. A inceput cu greutati si stres mult, cu tot felul de cheltuieli neprevazute, cu acte de completat si umblat pe la institutiile statului, aici in Germania. Cu greu am reusit cu toate, desi a fost obositor si neplacut.

A venit primavara, si cu ea si baietelul nostru Lukas. S-au mai linistit apele cu aceasta ocazie si am inceput sa ne bucuram. A fost si mama timp de o luna ca sa ne ajute si a fost mai usor. Apoi a fost botezul puiului nostru, chiar cand am implinit 6 ani de casnicie cu Sorin. Au venit socrii si nasii la noi si ne-am simtit tare bine. Dupa plecarea lor, viata noastra a luat iar o turnura extrem de apasatoare si incarcata.

Baietelul crestea vazand cu ochii, fetita la fel, iar eu am ramas singura cu ei acasa plus treburile din gospodarie si gatit. Sorin era mai mereu la lucru, de dupa amiaza. Asa, in nebunia asta de acasa, m-am imbolnavit de depresie severa cu elemente melancolice. Simteam ca innebunesc cand Sorin pleca iar eu ramaneam acasa cu tot. Am trait asa pana in septembrie, cand am hotarat sa cer ajutor. Sa nu mai zic ca din cauza stresului si depresiei, am facut erizipel. O boala groaznica, cu inrosirea pielii pe fata. Am tras o sperietura zdravana pt ca credeam ca raman cu cicatrice insa m-a ajutat Dumnezeu si mi-a trecut complet. Revenind la depresie, ma bucur ca am chemat-o sa ma ajute pe buna Ana (bunica lui Sorin). Am cu cine vorbi, ma ajuta cu copiii si cu treburile din casa. Acum dupa 4 luni de cand e ea aici, ma simt mult mai bine. Tot atunci cand am decis sa le zic socrilor ca nu mai fac fata, am hotarat sa ne intoarcem in Romania definitiv, in 2017.
Cu ajutorul mamei mele vom face mansarda acasa si cand e gata, vom locui acolo.

In acest an nu am putut face multe si din lipsa banilor si din cauza ca avem bebe mic. Am reusit totusi sa mergem la Starnberger See, in doua plimbari pana la Chiemsee si intr-o mini vacanta in Italia la Lido di Jesolo. Am fost si de 2 ori in Romania.

La capitolul achizitii stam binisor. Sorin a cumparat motorul mult visat si cam atat. Nu mobila, nu electrocasnice. Am luat lucruri marunte dar utile.

Timea a inceput gradinita noua, merge la scoala o data pe saptamana si a invatat mai multa germana.

Cel mai important e ca in acest an s-a nascut Lukas.

Pentru 2017 imi doresc
- sa ma relaxez
- sa citesc carti
- sa ma joc cu Timea mai mult
- sa am multa rabdare
- sa il invat pe Lukas sa vorbeasca
- sa lucrez in gradina (ca sport 😀)
- sa plantez flori
- sa ma bucur de viata
- sa traiesc in prezent
- sa fiu fericita cu Sorin
- sa calatorim undeva la mare
- sa reiau croitoria

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta