Lukas are 9 luni

Dragul nostru baietel a implinit 9 luni frumoase si se pare ca se apropie cu viteza catre 1 an. Zboara timpul ca nebunul si parca mai ieri era in burtica.
Dragul nostru stie deja multe. Merge de-a busilea, se ridica singur sprijinindu-se de masa, pat, dulap. Se ridica si in patut deja de vreo saptamana. Continua sa mearga sustinut de sub axile, destul de rapid, de parca fuge. E foarte simpatic cum alearga prin casa in patru labe. Stie deja ce inseamna "nu", pt ca de cate ori se apropie de aeroterma sau de dulapul din sticla, si ii spunem "nu", deja stie si, desi protesteaza, pleaca de acolo.
Ma topesc de dragul lui. Imi vine sa il pup tot cand intru in camera iar el fuge catre mine in patru labe si cand ajunge in fata mea, se prinde si se ridica tinandu-se de picioarele mele si apoi se smiorcaie ca sa il iau in brate.
Papa in continuare cu manutele lui, putin cantitativ dar cu bucurie.
Creste vazand cu ochii si e tot mai destept.
Sunt foarte fericita ca ii am in viata mea pe puiutii mei si pe iubitul meu sotior.❤

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta