Timea are talent

In urma cu cateva zile, fetita mea m-a surprins cu un desen foarte interesant.
L-a facut dis-de-dimineata, imediat dupa trezire, pe la 6 dimineata. Poate ca desenul nu ar fi ceva iesit din comun, insa povestea lui e foarte emotionanta.
Desi pana acum a facut mii de printese, sirene, case, flori si alte lucruri normale pt copiii de varsta ei, de data asta am fost surprinsa sa aflu ca a desenat un vis. Cel pe care l-a avut in noaptea ce a trecut. Privind la rezultat, mi-am dat seama ca ea are un suflet minunat, talent la desen si imaginatie bogata.

In desen e ea, imbracata cu o rochie foarte frumoasa, cu un balon in mana. Ea plange si se gandeste la visul avut cu mine si cu tatal ei, care ne-am zgariat la degete in usa. Ea a zis ca a visat asa urat din cauza ca nu a fost ingerasul pazitor langa ea. Ingerasul este reprezentat de inimioara rosie cu aripi, taiata. A mai zis ca a visat de trei ori.

Voi pune desenul la final.

M-a mai surprins iarasi cu un desen emotionant chiar sambata trecuta, dupa ce a plecat mama dupa o vizita de o saptamana.
A facut desenul chiar dupa ce a condus-o pe Buni a ei cu bagajele, la microbuz. Am ramas din nou cu gura cascata dupa ce mi-a explicat ce a desenat.
A facut-o pe Buni intr-o inimioara maaare, pt ca asa de mult o iubeste. S-a desenat pe ea insasi, cu lacrimi pana in pamant, pt ca era trista ca pleaca, si apoi pe Buni plangand in microbuzul plin de oameni.
Instant mi-au dat si mie lacrimile cand mi-a povestit.

Am o fetita extraordinara, o iubesc enorm si sunt foarte mandra de ea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta