Sunt recunoscatoare...

De cand ne-am mutat in Germania, ne-am lovit de o multime de probleme, am trecut printr-o gramada de greutati si situatii stresante si drept urmare m-am ales cu o depresie de toata frumusetea. Documentandu-ma despre aceasta boala, am gasit multe remedii si lucruri care cica ar ajuta: alimentatia sanatoasa, cu multe fructe si legume, sportul, calatoriile si activitatile placute. Am si inceput cu tratamentul si sper sa imi fie curand bine.
Cautand pe net despre aceasta boala, am gasit ceva ce mi-a atras atentia in mod special. Tabelele cu cate o intrebare pt fiecare zi. Nu stiu cum se numesc exact in romana dar in engleza se numesc "30 days gratitude challenge" si voi atasa la final poza cu tabelele pe care vreau sa le urmez, ca sa stie toata lumea despre ce e vorba. Azi e a treia zi si mi se pare foarte interesant.
La finalul fiecarei luni, voi posta pozele ce le-am facut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta