Are mama doi pui mici

Ma gandeam zilele acestea cat de norocoasa sunt ca am ceea ce mi-am dorit mereu si anume doi copii frumosi.
Ma uit la Timea si ma minunez cat e de draguta. E la varsta cand inca nu vorbeste foarte corect si pune destul de multe intrebari. Bineinteles spune si tot felul de inventii si povesti care mai de care mai dragute. Ador inocenta asta ei. Imi place enorm de mult aceasta perioada.
Lukas e si el un scump. Ador serile cand il alaptez si el se opreste din papat ca sa ma priveasca in ochi, sa imi zambeasca si sa imi spuna pe limba lui, cateva cuvinte. Ma topesc cand il vad cum analizeaza tot ce e in jurul lui si pare atat de interesat de ce se intampla.
Ii iubesc atat de mult pe puii mei draguti!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta